تنهایی عاشقانه

تنهایی عاشقانه
اینجا دلتنگ نیستی
نويسندگان

محک محکی برای انسانیت
محکی واسه بودن عشق
واسه زندگی
زنده باد بچه های زیبای محک
هم شما دوسدارم به بزرگی دل خوشکل بزرگتون
عاشق تونم  عاشق
محک به ما نیاز نداره
ما به محک نیاز دارم نه محک به ما
پس با کمک هر چند کم محکی بزنیم به محک وجودمون

بچه های بی گناه

بچه های بی گناه
من که از پژمردن یک شاخ گل
 از نگاه ساکت یک کودک بیمار
 اشک در چشمانم و بغضم در گلوست
 می خواهم برایت بنویسم ... به برگی از یاس شعرهای بهاری با تو
 بودن را می نویسم
 اشکهایم جاریست و هیچ کس نمی پرسد از چه می ترسم؟

 

 

 نامه پریا پروار به خدا
من همراه مادرم برای تحویل سال نو بیدار مانده بودیم چون
 
 سال تحویل ساعت ۳ بامداد بود و بقیه در خواب بودند مادرم
 
 از من خواست موقع تحویل سال هر چه از خدا می خواهم
 
بخواهم .من هم توی دلم ازخدا خواستم که من وتمام بچه های
 
 بیمارستان را شفا بدهد. و ای کاش خدا این حرفم را بشنود

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ جمعه 2 اسفند 1392برچسب:, ] [ 1:49 ] [ هادی قادری ]
درباره وبلاگ

آیینه چون شکست \ قابی سیاه و خالی \ از او به جای ماند \ با یاد دل که آینه ای بود \ در خود گریستم \ بی آینه چگونه درین قاب زیستم\ فریدون مشیری
موضوعات وب